Pe 10 aprilie a fost prima zi in care utilizatorii au putut să îşi cumpere ceasul intelgent de la Apple. Deși este primul ceas, s-au precomandat peste un milion de ceasuri inteligente doar în prima zi.
Apple a înregistrat un adevărat succes cu ceasurile inteligente, disponibile în precomandă din 10 aprilie. În prima zi de vânzare, 957.000 de americani şi-au comandat Apple Watch.
Potrivit unor date pubilcate de Slice Intelligence, s-au înregistrat 9.080 de cumpărători online şi fiecare a comandat în medie 1,3 ceasuri şi a cheltuit 503,83 de dolari pe ceas.
Cei care şi-au comandat ceasul Apple Watch Sport au cheltuit în medie 382,83 de dolari pe ceas, iar cei care şi-au luat Apple Watch şi-au uşurat cardul de 707,04 de dolari.
Unii cumpărători nu erau clienţi Apple, dar şi-au luat noile telefoane, compatibile cu ceasul, în urmă cu câteva luni.
72% dintre cei care şi-au cumpărat ceasurile inteligente au mai cumpărat un produs Apple în ultimii doi ani, iar 21% şi-au comandat iPhone 6 sau iPhone 6 Plus acum câteva luni.
Slice Intelligence estimează că 62% dintre clienţi şi-au cumpărat cel mai ieftin model, Apple Watch Sport, iar 71% au ales modelele de 42mm. Doar 32% dintre cei care şi-au luat Apple Watch Sport şi 24% dintre cei care şi-au comandat Apple Watch au ales varianta de 38 de mm.
În cazul ediţiei Apple Watch Sport, modelul cel mai cumpărat a fost cel Space Gray, cu un procent de 40%, fiind urmat de cel din inox cu 34%, aluminiu cu 23% şi de inox Space Black cu 3%.