Din 14 septembrie, Orange pune la dispoziție clienților săi o gamă simplificată de abonamente de voce și internet.

Brandul Orange vine cu o nouă promisiune – aceea de a-i conecta pe clienți la ceea ce contează pentru ei – în acord cu realitatea lumii digitale actuale. Rolul ei este să ghideze toate acțiunile companiei și să inspire cultura internă, de a asculta nevoile clienților pentru a le oferi cel mai bun răspuns.

Noua poziţionare a brandului este centrată în jurul a 9 teme ce corespund nevoilor esenţiale ale clienților, cărora Orange le răspunde prin produsele și serviciile oferite: Familie, Acasă, În mişcare, Distracţie, Beneficii, Stare de bine, Tarif, Tehnologie, Afaceri.

În comunicarea externă, promisiunea este exprimată printr-o nouă semnătură a brandului, „It’s all about what matters to you”, şi o nouă identitate vizuală, care explică într-un mod simplu şi prietenos felul în care serviciile Orange le pot face viaţa mai uşoară clienţilor.

Din 14 septembrie, clienții Orange vor avea la dispoziție o gamă simplificată de abonamente de voce și internet. Acestea înlocuiesc abonamentele Cangur, Panteră şi Colibri, pentru a răspunde mai bine nevoilor actuale de comunicare ale clienţilor care tind să folosească mai multe servicii şi să fie mereu conectaţi:

  • Abonamentele de bază Orange Me, dedicate serviciilor de voce, și Orange Net, pentru internet, care şi includ mai multe resurse ca niciodată, precum și smartphone-uri sau tablete la 0 euro
  • Pachetele Orange Share şi Orange Family, care vin cu beneficii la nivel individual sau la nivel de familie pentru cei care folosesc mai multe servicii:
  • Abonamentele Orange Share, pentru cei care folosesc atât un telefon, cât şi o tabletă, cu beneficii în plus și trafic de internet ce poate fi folosit în comun pe cele două dispozitive.
  • Orange Family, adresate familiilor cu nevoi diferite de comunicare, ce-şi pot configura pachetele potrivite pentru a beneficia de apeluri nelimitate, trafic dublu de internet pe mobil sau reduceri în familie
  • Orange Pro, abonamente individuale dedicate micilor întreprinzători, cu abundenţă de resurse, ce răspund nevoii de optimizare și dezvoltare a afacerilor. În plus, companiile mici şi mijlocii ce aleg abonamentele Orange Pro beneficiază de ofertele Orange Share şi Orange Family

În premieră în România și în Grupul Orange, clienții Orange România vor putea folosi serviciul apel 4G, bucurându-se astfel de o conexiune instantanee la apelare, de aproximativ 5 ori mai rapidă decât până acum, de o claritate excelentă a sunetului prin HD Voice, precum și de posibilitatea de a folosi în același timp servicii de voce și internet la performanțe 4G.  Serviciul apel 4G de la Orange a fost dezvoltat în parteneriat cu Samsung şi va fi disponibil de pe 14 septembrie împreună cu telefoanele Samsung Galaxy S6 și Samsung Galaxy S6 edge din oferta comercială Orange.


Poate te intereseaza si