Apple își dorește peste 100 de milioane de subscriberi odată cu lansarea lui Apple Music.
Când Apple a cumpărat compania Beats Audio aceștia aveau doar 303.000 de subcriberi. Conform celor mai noi rapoarte de la Associated Press, compania din Cupertino are ca target să ajungă la 100 de milioane de subscriberi o data cu rebranduirea în Apple Music a noului serviciu de streaming audio ce va fi anunțat la WWDC. Comparat cu Spotify ce are doar 4.7 milioane de subscriberi, diferența este uriașă.
Numărul mic de utilizatori Beats Music vor fi transferați pe noul serviciu Apple Music, asta însemnând că aceștia se vor aduna într-unul singur. Iar utilizatorii de iphone ce vor folosi iTunes li se va arată opțiunea de a se abona la acest serviciu.
CEO-ul Sony Music a confirmat ieri lansarea noului serviciu de streaming la WWDC de astăzi. În cadrul unui interviu, Morris a spus că că Spotify nu a fost bine promovat pentru că nu aducea suficient profit, iar Apple Music va avea parte de promovare intensivă tocmai pentru o mai bună integrare. Serviciul Apple Music va costa, conform zvonurilor, 10 dolari pe lună și va oferi la început 3 luni gratuite de utilizare.