iSTYLE anunță preluarea magazinului iCentre din Mall Promenada, achiziție care îi asigură poziția de unic partener comercial Apple din România cu statutul de APR (Apple Premium Reseller) începând din 19 aprilie 2019.
iSTYLE gestionează acum zece locații în București și principalele orașe din țară. Acestea însumează aproximativ 1.500 mp de retail high-tech premium, proiectate și executate cu atenția la detalii caracteristică pentru Apple, și sunt deservite de peste 50 de consultanți instruiți la cele mai ridicate standarde.
Achiziția vine în completarea acțiunilor întreprinse în anul precedent, ce includ integrarea echipei iSTYLE PRO ca departament de service autorizat Apple (un segment de business prioritar și pentru 2019), migrarea la o nouă platformă de e-commerce, care îmbunătățește experiența utilizatorilor și facilitează procesul de achiziție, oferind în același timp o securitate sporită pentru plățile online, precum și extinderea echipei dedicate proiectelor B2B, care vine în sprijinul organizațiilor ce vizează implementarea ecosistemului Apple, indiferent de dimensiunile și structura lor actuală.
“Începem anul în forță din punct de vedere al businessului, iar prin această tranzactie ne atingem două obiective: acela de unic Apple Premium Reseller din România, postură care ne onorează, dar reprezintă în același timp o mare responsabilitate față de clienții noștri și acela de a continua dezvoltarea și consolidarea rețelei iSTYLE ori de câte ori apare o oportunitate în piață, ” a declarat Valeriu Ion, General Manager la iSTYLE Romania & Bulgaria.
În 2018, iSTYLE Romania a înregistrat cei mai buni indicatori financiari din istoria de aproape 20 de ani a companiei, ajungând la o cifră de afaceri de peste 180 de milioane de lei, ceea ce înseamnă comparativ cu anul 2017, o creștere de 16%. Creșterea reprezintă consecința dezvoltării organice, ilustrată prin extinderea prezenței în cele mai apreciate centre comerciale din marile orașe ale țării.
Pentru anul în curs, iSTYLE își propune să pună și mai mult accent pe satisfacerea necesităților utilizatorilor Apple, incluzând aici deschiderea, în a doua parte a anului, a unui centru de service de sine stătător, pe lângă punctele de preluare din magazine. Acesta va eficientiza procesul de diagnoză, depanare, reparare sau înlocuire a produselor atât în perioada de garanție, cât și în afara acesteia. Atunci când vor apela la service, clienții iSTYLE vor beneficia de avantaje suplimentare, precum o reducere de 25% la închirierea unui iPhone pentru perioada în care dispozitivul propriu se află în service.
Dincolo de cifre și indicatori, scopul principal al echipei iSTYLE rămâne nu doar acela de a comercializa cele mai recente modele ale produselor inovatoare create de Apple, dar și de a le oferi clienților o experiență completă, cu pachete de servicii personalizate. Acestea combină consultanță specializată pre-vânzare, opțiuni flexibile de finanțare și protecție pentru iPhone, iPad sau Mac prin pachete de asigurare și garanție extinsă, asistență pentru configurarea inițială a dispozitivelor și posibilitatea de a participa la cursuri de instruire de grup sau chiar la sesiuni unu-la-unu cu un expert Apple acreditat.
iSTYLE va continua să investească în dezvoltarea personalului prin programe de instruire și verificare conduse de traineri certificați Apple, precum și prin derularea unor proceduri periodice de mistery shopping pentru evaluarea obiectivă și asigurarea calității serviciilor.
Despre iSTYLE
iSTYLE, parte a Midis Group, este cea mai mare rețea de magazine Apple Premium Reseller din Centrul și Estul Europei. Prin intermediul celor 43 de magazine retail și online, iSTYLE oferă gama completă de Mac, iPad, iPhone, Apple Watch și Apple TV, împreună cu un portofoliu impresionant, dar atent selecționat, de accesorii și software.
Primul magazin iSTYLE a fost deschis în anul 1999. În acest moment, în România există zece magazine iSTYLE, în București (cinci magazine), Constanța, Timișoara, Cluj, Brașov și Iași. iSTYLE România are un număr de 70 angajați.
iSTYLE furnizează de peste 19 ani clienților din România servicii de cea mai înaltă calitate și stabilitate prin intermediul unei echipe competente de specialiști certificați și permanent instruiți la standardele Apple.