Sony a decis să nu mai înnoiască contractul de sponsorizare gigantul FIFA (Federatia Internationala de fotbal). Decizia vine din cauza corupției!
Cei care au achiziționat un televizor sau smartphone în ultimii 2 ani, probabil au observat prezenta logo-ului Cupei Modiale Fifa 2014 pe cutiile produselor tv. Acest lucru nu se va mai întâmpla și la urmatoarele evenimente create de FIFA.
Compania din Japonia, Sony, a investit pe parcursul a 8 ani de contract aproximativ 277 milioane de euro in sponsorizarea FIFA. Planu Sony pentru anii viitori este să își dezvolte diviziile. Chiar dacă a însemnat o prezentă destul de mare pentru Sony, acest lucru probabil nu s-a simțit și în cazul vânzărilor.
Sony nu este singurul sponsor care a ales să nu mai sponsorizeze FIFA, Coca Cola sau Emirates Airline sunt alte două nume cu greutate.
Poate la prima vedere mișcarea nu pare una foarte bună însă dacă produsele Sony vor fi mult mai bune și vor avea un marketing adecvat, vânzările de produse vor crește iar oprirea sponsorizării nu o să fie deloc o greșeală.
Tu ce părere ai despre decizia luată de Sony?