Messenger-ul este văzut de Facebook ca următorul pas în a-și crește veniturile din publicitate, iar acest fapt este susținut de update-urile constante pe care le primește acest sistem de comunicare.
Conform unui tweet al lui Davis Marcus, șeful de dezvoltare pentru Messenger, un update vizual va începe să fie livrat la nivel global. Noul visual este unul de tip Material Design.
Schimbările nu sunt majore, pentru că Messenger-ul de la Facebook avea deja un stil minimalist, care este apropiat de Material Design. Bara albastră din partea superioară a ecranului pare ceva mai curat. Spațierea în general lasă impresia că aplicația este ceva mai aerisită, iar butonul “+” va fi modul prin care se va iniția o discuție. În lista de prieteni, bara din partea de jos a fost eliminată, toolbar-ul din chat a fost simplificat, iar butonul de “like”, care nu prea este folosit în discuții, a rămas în același loc, deci fiți pregătiti să apăsați pe acest buton destul de des din greșeală.
Sincer, modificările nu sunt atât de semnificative din punct de vedere vizual, dar cei cu atenție la micile detalii le vor observa fără îndoială.