Samsung și Apple, două companii ce se întrec an de an în inovații dar și performanțe ridicate în cazul dispozitivelor mobile reprezintă cele mai importante branduri în anul 2015.
Samsung început noul an 2015, cu dreptul, a făcut o lansare foarte mediatizată pentru nouile sale flag-ship-uri Samsung Galaxy S6 dar și curbatul Galaxy S6 Edge iar presa cât și utilizatorii vorbesc tot mai mult despre ei. Odată cu această lansare mult mediatizată, Samsung reușeste să se ridice la nivelul așteptărilor utilizatorilor săi în competiția cu telefonul Apple, iPhone.
Faptul că Apple este cel mai valoros brand în 2015 datorită rezultatelor sale financiare incredibile nu este o supriză. Modelele iPhone 6 dar și fratele său mai mare iPhone 6 Plus se bucură de un succes enorm, odată cu mărirea ecranelor, o cerintă obligatorie încă din 2014. Cele două telefoane lansate anul trecut, reprezintă 23% din valoarea firmei Apple, cotată la 105 miliarde de dolari in 2014.
iPhone 6 – o lansare cu surprize
La o distanță destul de mare, se afla producatorul Sud Corean Samsung, acesta ocupă locul 2 în topul celor mai valoroase branduri cu o valoare de 82 de miliarde de dolari însă în creștere fată de 2013 cu 4 procente.
Cu o piată aproape ocupată în totalitate de brandurile Apple și Samsung, singurele firme ce se dezvoltă enorm pe piața de telefone mobile smart nu sunt branduri ca HTC sau Sony, ci suprinzător firmele din China. Meizu sau Xiaomi sunt doar două nume ce înregistrează an de an creșteri foarte mari probabil și datorită pietelor extrem de mari din care provin.
Care credeti că este motivul pentru care în momentul de fată bătălia este atât de stransă între Samsung și Apple iar restul competitorilor sunt la o distanță enormă față de acestia doi?