Compania Toshiba anunță noua schemă de distribuție a produselor comercializate în România.
Binecunoscutul producător japonez de electronice are în portofoliul prezent în țara noastră linia de laptopuri, tablete și pe cea de televizoare. Distribuția laptopurilor de larg consum împreună cu cea a tabletelor va fi realizată, începând cu luna ianuarie a acestui an, de compania ASBIS România, iar distribuția laptopurilor adresate segmentului business este realizată prin intermediul companiei MB Distribution, prin parteneriatul încheiat în luna martie a anului 2014.
Distribuția televizoarelor Toshiba va fi realizată în continuare de compania Skin Media, pe baza parteneriatului încheiat în urma cu 2 ani.
Toshiba este unul dintre cei mai importanţi jucători locali pe segmentul de laptopuri, o piaţă totală estimată de companie anul acesta la circa 520.000 de unităţi. Cota de piață deținută pe acest segment este în prezent de 10-11%.
Toshiba ţinteşte anul acesta către consolidarea vânzărilor de echipamente din categoria PC consumer și către creșterea vânzărilor de tablete cu Windows 8 și a televizoarelor, unde își propune creșteri de 40-50% față de anul trecut.
„Ne propunem să dezvoltăm gama de produse pe care o avem în portofoliu și ne bazăm pe experiența echipei noastre dedicate și pe parteneriatele pe care le avem cu aceste companii puternice și binecunoscute în business-ul de IT. Toți cei trei parteneri sunt în egală măsură importanți pentru noi, iar acordul încheiat la începutul acestui an ne va oferi un plus de forță în abordarea pieței’’, a declarat Lucian Condruz, Toshiba Regional Sales Manager.