Triumph Motorcycles vă invită la evenimentul organizat în data de 7 Februarie 2024 la ora 17.30, la showroom-ul din Șoseaua Pipera nr. 48, București, pentru lansarea noilor modele Speed 400 și Scrambler 400 X.
Împărtășind pasiunea fără limite pentru performanță, tehnologie și stil cu toți iubitorii sporturilor pe două roți, Triumph România, reprezentanța oficială Triumph Motorcycles, dezvăluie în premieră în România două noi modele care se alătură din 2024 liniilor Triumph consacrate.
Etalând cu mândrie ADN-ul inconfundabil și tradiția unică Triumph, ambele modele fac parte din gama “clasicelor moderne”, cu aspect atemporal distinct și plin de personalitate, tehnologie modernă și performanțe de top în clasă. Concepute de la zero și având la bază un motor monocilindru complet nou, aceste noi modele sunt proiectate să aducă o experiență distractivă, agilă și care va inspira încredere pentru piloții de toate vârstele și nivelele de experiență.
La evenimentul de lansare sunt invitați să participe pasionații de motociclism, pentru a afla detaliile noului model, dar și pentru a descoperi universal unic Triumph.
Speed 400 și Scrambler 400 X: două modele complet noi ce se alătură gamei Triumph în 2024.
Cu o genealogie fără egal, roadster-ul Speed 400 se alătură celei mai de succes linii Triumph de “clasice moderne” din care mai fac parte Speed Twin 900 și Speed Twin 1200, în timp ce inspirația designului robust al modelului Scrambler 400 X provine dintr-un pedigree de off-road ce merge înapoi în timp până la primele modele Scrambler de fabrică din anii ’50.
Cu aptitudini de vârf în clasă, tehnologie orientată spre pilot, calitate și detalii de top în categorie, precum și cu un nivel ridicat de specificații standard, intervale lungi de service și o garanție cuprinzătoare, aceste modele noi și accesibile reprezintă un raport calitate-preț incredibil și aduc unei noi generații de motocicliști Triumph stilul, calitatea și performanțele emblematice ale Triumph.
ADN-UL EMBLEMATIC AL DESIGNULUI TRIUMPH PREZENT ÎN MODELELE SPEED ȘI SCRAMBLER
Concepute și proiectate în Hinckley, Marea Britanie, aceste două noi prezențe în gama de clasice moderne au fost dezvoltate cu aceeași atenție la detalii precum cele mai renumite modele Triumph. Ele sunt instantaneu recognoscibile datorită siluetelor Triumph atemporale, profilului caracteristic al rezervoarelor sculptate și aspectului clasic al motoarelor și au fost proiectate pentru a oferi toată calitatea, impactul și atitudinea motocicletelor Triumph de capacitate mai mare.
Detaliile tradiționale, cum ar fi chiulasa cu aripioare distinctive și colierele tradiționale ale galeriilor de evacuare, se combină cu accente contemporane, cum ar fi toba înclinată în sus, grafica îndrăzneață și tehnologia încorporată inteligent, precum mascarea sistemului de răcire lichidă și traseul fluid al evacuării, toate acestea combinate pentru a oferi inconfundabilul stil “clasic modern” Triumph.
Finisajul de înaltă calitate și detaliile elegante continuă cu carcasa motorului vopsită în câmp electrostatic cu pulbere neagră, cu anodizarea aurie rezistentă a furcii, cu vopseaua de înaltă calitate și cu detaliile logo-ului, care asigură un finisaj de calitate superioară pe aceste noi modele.
Schemele de culoare bicolore ale modelului Speed 400, fiecare prezentând o grafică Triumph proeminentă pe rezervor, reflectă stilul său dinamic de roadster, cu variantele de culoare disponibile Carnival Red, Caspian Blue și Phantom Black.
Accentuând atitudinea all-road a modelului Scrambler 400 X, există o mulțime de caracteristici practice și utile, care includ protecția farului, a radiatorului și a carterului, precum și apărători de mâini, o bară transversală capitonată a ghidonului și o apărătoare de noroi mai lungă în față.
Scrambler 400 X este disponibil în trei combinații de culori elegante și contemporane, fiecare dintre ele prezentând distinctiva bandă “Scrambler” de pe rezervor și emblema triunghiulară Triumph, cu opțiunile de culoare Matt Khaki Green și Fusion White, Carnival Red și Phantom Black, la care se adaugă Phantom Black și Silver Ice.
ADN-ul atemporal al designului Triumph, cu prestanță modernă:
- Siluete atemporale ale modelelor roadster și Scrambler Triumph
- Rezervor sculptat, cu cavități pentru genunchi
- Profilul clasic al motorului Triumph cu emblemă triunghiulară
- Aspect distinctiv al chiulasei cu aripioare și colierelor de fixare a galeriilor
- Tobă modernă înclinată în sus
- Materiale și finisaje premium
- Fiecare dintre ele este disponibilă în trei combinații de culori distincte specifice fiecărui model în parte
MOTORUL COMPLET NOU DIN SERIA TR
Denumit astfel pentru a celebra genealogia istorică Triumph “Trophy”, ale cărei rădăcini pot fi urmărite până la monoposturile de curse de la începutul secolului XX și în mod special până la competițiile offroad Six Day Trial. Acest nou monocilindru de 398 cmc cu injecție și răcire cu lichid combină stilul clasic modern caracteristic Triumph cu o tehnologie de ultimă generație pentru a oferi performanțe maxime în clasă, cu o putere livrată rapid, distractivă și plină de caracter, împreună cu o notă evocatoare, bogată și distinctivă a sunetului eșapamentului.
Punctele de interes tehnic includ o chiulasă DOHC cu patru supape și un arbore cotit care a fost perfect balansat și echilibrat pentru optimizarea inerției în scopul manevrabilitatății la viteze reduse. Un sistem de distribuție a supapelor de tip “finger-follower” cu masă redusă de mișcare și acoperiri DLC care reduc frecarea contribuie de asemenea la performanța acestui motor care poate crește rapid în turație rămânând totuși manevrabil, cu performanțe care îi depășesc capacitatea.
Cutia de viteze cu șase trepte oferă o selecție ușoară și precisă a treptelor de viteză, cu rapoarte perfect repartizate pentru a profita la maximum de acest motor plin de caracter și bogat în cuplu.
Caracteristicile cheie ale acestui motor complet nou includ:
- Putere maximă de 40 CP și cuplu maxim de 37,5 Nm, lider în clasă
- Răcire cu lichid, monocilindru, cu specificații care depășesc cerințele normei Euro 5
- Răcire cu lichid camuflată și aripioare de răcire prelucrate
- Carcasele motorului acoperite electrostatic cu pulbere de culoare neagră
- Livrare convingătoare, rapidă și plină de caracter a puterii
- Notă de sunet a eșapamentului evocatoare, bogată și distinctivă
- Cutie de viteze cu șase trepte
PILOTAREA UȘOARĂ, AGILĂ ȘI DINAMICĂ A MODELELOR TRIUMPH INSPIRĂ ÎNCREDERE
Cu o ergonomie concepută pentru un confort și control optime, Speed 400 și Scrambler 400 X beneficiază de o talie subțire, care se combină cu o înălțime accesibilă a șeii de 790 mm, respectiv 835 mm, și o greutate redusă de 170 kg / 179 kg pentru a asigura un control plin de siguranță la viteze reduse și manevre ușoare cu picioarele jos.
Ambele modele beneficiază de o configurație a cadrului specifică fiecărui model, cu un nou cadru, un subcadru spate fixat cu șuruburi și basculă din aluminiu turnat, asociate cu setări ale suspensiei adaptate fiecărui caz de utilizare, ambele asigurând manevrabilitatea faimoasă, agilă și dinamică a Triumph.
Speed 400 dispune de furcă inversată de tip big-piston de 43 mm, amortizor monoshock cu rezervor extern, jante ușoare de 17 inci și de geometrie și ampatament specifice roadsterului, pentru a oferi o pilotare captivantă și intuitivă împreună cu o poziție de pilotaj confortabilă și neutră, care inspiră încredere pentru piloții de toate dimensiunile și nivelurile de îndemânare. Frânele față radiale puternice cu patru pistonașe, cu un disc față de 300 mm și conducte cu manta oțelită, oferă o senzație de frânare cu control maxim pentru o mai mare încredere a pilotului.
Scrambler 400 X dispune de un ampatament mai mare, cursă mai lungă a suspensiei, roată față mai mare, de 19 inch, și ghidon lat pentru o mai mare stabilitate și control atunci când se merge pe suprafețe înșelătoare, precum și pentru a oferi o poziție de condus tipică Scrambler, mai dreaptă și mai impunătoare. O pedală de frână mai mare din oțel turnat și scărițe cu aderență ridicată, poziționate mai jos și mai în exterior, asigură de asemenea o poziție de condus în picioare mai naturală atunci când se merge în off-road, în timp ce un disc de frână față mai mare de 320 mm și o compoziție optimizată a plăcuțelor oferă o performanță a frânării progresivă și liniștitoare în orice condiții.
Senzație distractivă, intuitivă și care inspiră încredere
- Cadru complet nou, cu subcadru spate fixat în șuruburi și basculă din aluminiu turnat
- Configurație și geometrie specifice modelelor Speed 400 și Scrambler 400 X
- Talia subțire creează o înălțime a șeii mai accesibilă
- Poziție de pilotaj confortabilă și atrăgătoare pentru Speed 400 și o poziție de pilotaj mai dreaptă și mai impunătoare pentru Scrambler 400 X
- Furcă față inversată de tip big-piston, de 43mm
- Amortizor monoshock cu rezervor extern
- Optimizate pentru pilotaj solo sau cu pasager, cu pretensionare reglabilă a suspensiei spate
- Etrier radial cu patru pistonașe și conducte de frână cu manta oțelită
- Ampatament mai mare și poziție mai verticală pentru Scrambler 400 X
TEHNOLOGIE MODERNĂ, ORIENTATĂ SPRE PILOT
Adăugând confort, performanță și siguranță pentru pilot, Speed 400 și Scrambler 400 X au în comun unele dintre cele mai recente tehnologii orientate către pilot, adaptate pentru fiecare model în parte.
Accelerație ride-by-wire
Sistemul Bosch de gestionare a motorului cu accelerație ride-by-wire oferă un răspuns liniar și intuitiv al accelerației, cu livrare previzibilă a puterii, pentru o manevrabilitate, siguranță și control sporite.
Control al tracțiunii și ABS
Sistemul de control al tracțiunii de pe ambele modele este comutabil cu o simplă selecție pornit/oprit, astfel încât pilotul poate dezactiva rapid și ușor intervenția sa. ABS-ul Bosch dual-channel asigură o frânare sigură în orice condiții, pentru un plus de siguranță și liniște, iar la Scrambler 400 X poate fi dezactivat pentru un control sporit atunci când se circulă în off-road.
Instrumente de bord noi și elegante în format dual
Instrumentele clare și moderne în format dual dispun de un vitezometru analogic mare și de un ecran LCD integrat care include un tahimetru digital, un indicator al autonomiei disponibile și un indicator proeminent al treptelor de viteză, vizibil în mod clar în toate condițiile de iluminare.
Toate aceste funcționalități sunt accesate prin intermediul unui buton de derulare intuitiv și ușor de utilizat, montat pe ghidon. O priză de încărcare USB-C amplasată convenabil permite încărcarea în mișcare a dispozitivelor montate pe ghidon, cum ar fi smartphone-urile și sistemele de navigație.
Ambreiaj cu funcție de cuplu asistat
Acest sistem ingenios reduce efortul manetei de ambreiaj pentru a reduce oboseala în timpul mersului cu opriri și porniri frecvente, precum și pentru a îmbunătăți încrederea și liniștea pilotului prin prevenirea blocării roții spate în timpul retrogradărilor.
Iluminare LED integrală
Proiectat pentru performanță și prezență, farul puternic este prevăzut cu lumini de zi distinctive cu semnătura Triumph DRL, în timp ce stopul include de asemenea o semnătură luminoasă modernă împreună cu ghidaje luminoase turnate și marca Triumph. Semnalizatoarele subțiri și contemporane completează pachetul.
Securitate montată din fabrică
Atât Speed 400, cât și Scrambler 400 X sunt echipate în mod standard cu un sistem de blocare a direcției și un dispozitiv antifurt de imobilizare. Cipul transponder integrat în cheia de contact asigură că numai proprietarul poate porni motorul.
Punctele forte ale specificațiilor includ:
- Un nivel ridicat de tehnologie orientată spre pilot pentru a spori performanța și siguranța
- Accelerație ride-by-wire pentru a spori manevrabilitatea, siguranța și controlul
- Sistemm de Control al Tracțiunii decuplabil atât pentru Speed 400, cât și pentru Scrambler 400 X
- ABS cu două canale (decuplabil pe Scrambler 400 X pentru utilizare off-road)
- Ambreiaj cu funcție de cuplu asistat
- Instrumente de bord noi și elegante în format dual
- Iluminare LED integrală
- Imobilizator
CONSTRUITE PENTRU A LE PERSONALIZA
Mai mult de 20 de accesorii originale sunt disponibile pentru Speed 400 și Scrambler 400 X. De la stil și confort până la bagaje și securitate, ambele motociclete pot fi accesorizate pentru a se potrivi unei game largi de nevoi ale motocicliștilor.
Deținătorii își pot configura noua motocicletă prin configuratorul online ușor de utilizat sau pot achiziționa accesorii de la orice distribuitor Triumph autorizat. Toate accesoriile Triumph sunt proiectate și dezvoltate în paralel cu motocicletele pentru a asigura o potrivire și o funcționare perfectă și sunt acoperite de aceeași garanție de doi ani cu kilometraj nelimitat.
VALOARE IMBATABILĂ
Cu performanțe de top în clasă, calitate inegalabilă și costuri de funcționare reduse, aceste noi și interesante modele de “clasice moderne” reprezintă un raport calitate-preț incredibil.
Atât Speed 400, cât și Scrambler 400 X au prețuri competitive față de principalii concurenți și asigură o propunere incredibil de atractivă pentru cumpărători, atât în ceea ce privește valoarea totală, dar și prețul inițial de achiziție.
Valoare imbatabilă:
- Prețuri extrem de competitive
- Performanță și calitate de top
- Intervalul de service de 10.000 de mile (16.000 km), lider în clasă
- Garanție de doi ani cu kilometraj nelimitat
- La vânzare de la începutul anului 2024
SPECIFICAȚII
Speed 400 |
Scrambler 400 X |
|
MOTOR ȘI TRANSMISIE | ||
Tip |
Răcire lichidă, 4 valve, DOHC, monocilindru |
|
Capacitate |
398.15 cmc |
|
Alezaj |
89.0 mm |
|
Cursă |
64.0 mm |
|
Compresie |
12:1 |
|
Putere maximă |
40 CP (29.4 kW) @ 8,000 rpm |
|
Cuplu maxim |
37.5 Nm @ 6,500 rpm |
|
Alimentare |
Sistem de injecție electronică Bosch cu control electronic al accelerației |
|
Evacuare |
Sistem de evacuare twin-skin din oțel inoxidabil, cu tobă din oțel inoxidabil |
|
Transmisie finală |
Lanț X-ring |
|
Ambreiaj |
Umed, multi-disc, slip & assist |
|
Cutie de viteze |
6 viteze |
ȘASIU | ||
Cadru |
Hibrid, perimetral/coloană, țeavă de oțel, subcadru fixat cu șuruburi |
|
Basculă |
Dublă, aliaj de aluminiu turnat |
|
Roată față | Aliaj de aluminiu turnat, 10 spițe, 17 x 3 in | Aliaj de aluminiu turnat, 10 spițe, 19 x 2.5 in |
Rear Wheel | Aliaj de aluminiu turnat, 10 spițe, 17 x 4 in | Aliaj de aluminiu turnat, 10 spițe, 17 x 3.5 in |
Anvelope | Metzeler Sportec M9RR | Metzeler Karoo Street |
Dimensiune anvelopă față | 110/70 R17 | 100/90 R19 |
Dimensiune anvelopă spate | 150/60 R17 | 140/80 R17 |
Suspensie față | Furcă inversată de tip Big Piston de 43mm . 140mm cursă a roții |
Furcă inversată de tip Big Piston de 43mm . 150mm cursă a roții |
Suspensie spate | Amortizor cu gaz monoshock cu rezervor extern și reglarea preîncărcării 130mm cursă a roții |
Amortizor cu gaz monoshock cu rezervor extern și reglarea preîncărcării 150mm cursă a roții |
Frâne față | Disc fix de 300mm, etrier radial cu patru pistonașe, ABS | Disc fix de 320mm, etrier radial cu patru pistonașe, ABS |
Frâne spate | Disc fix de 230mm, etrier flotant, ABS | Disc fix de 230mm, etrier flotant, ABS |
Instrumente de bord |
Vitezometru analogic cu ecran LCD multifuncțional integrat |
DIMENSIUNI ȘI MASE | ||
Lungime | 2056 mm | 2117 mm |
Lățime (ghidon) | 795 mm | 825 mm |
Înălțime (fără oglinzi) | 1075 mm | 1190 mm |
Înălțime la șa | 790 mm | 835 mm |
Ampatament | 1377 mm | 1418 mm |
Rake | 24.6° | 23.2° |
Trail | 102 mm | 108 mm |
Greutate la plin* | 170kg | 179kg |
Capacitatea rezervorului de combustibil |
13 litres |
*(90% combustibil – greutate gata de drum)
CONSUM DE COMBUSTIBIL | |
Consum de combustibil |
(Valorile fac obiectul omologării finale) |
Valorile emisiilor de CO2 |