Wellbeing-ul si grija față de sine au fost un subiect fierbinte în anii de pandemie. Și acum, având în vedere faptul că mulți dintre noi încă lucrăm de acasă, este și mai important. Cum ne îngrijim de sănătatea noastră mentală, emoțională și fizică în timp ce încercăm să gestionăm provocările lucrului de la distanță?
Când vine vorba de WFH, confortul este cheia. Fă-ți timp pentru a configura un birou de acasă ergonomic. Acest lucru va ajuta la prevenirea tulburărilor musculo-scheletice care pot apărea atunci când lucrați pe un laptop pentru perioade lungi de timp și vă va crește implicarea cognitivă. Specialiștii în ergonomie de la Workspace Studio, dealer autorizat al Herman Miller în România, recomandă 5 lucruri de care să ții cont în amenajarea unui birou pentru acasă confortabil și ergonomic.
1. Lumina
Alegeți un loc în care lumina naturală este sursa dvs. principală de lumină. Cercetările indică ciclurile noastre de somn și chiar și hormonii noștri sunt afectați pozitiv de acest lucru. Dacă instalația dvs. se află lângă o fereastră în care puteți lăsa aerul proaspăt să circule – și mai bine!
2. Atenție maximă la postură
Amintiți-vă că postura contează în continuare atunci când lucrați de acasă și că modul în care stați astăzi vă va modela corpul pentru totdeauna. Este important să alegi un scaun de birou ergonomic, care să-ți susțină corpul. Un studiu recent realizat de Herman Miller și Texas A&M arată cum scaunul potrivit poate influența cogniția și capacitatea corpului dumneavoastră de a face față stresului.
3. Mișcare regulată
Mișcă-ți corpul! Indiferent dacă aveți sau nu spațiu pentru un birou reglabil pe înălțime, cercetările de la Universitatea din Waterloo ne sfătuiesc că pentru fiecare oră lucrată ar trebui să petrecem 30 de minute în picioare.
4. Răsfață-te cu un scaun de top
Dacă ați ezitat să cumpărați un birou bun pentru biroul dvs. de acasă, luați în considerare investiția în sănătatea dumneavoastră, dar și plusul de eficiență și productivitate.