La mai puțin de 6 luni de la lansare, Curandera.ro lansează două colecții noi de bijuterii. Acestea vin în completarea celor peste 40 de piese deja existente, cu care brandul de bijuterie contemporană – 100% românesc – s-a lansat pe piață în luna iunie. Antreprenoarea Anca Negescu estimează vânzări triple pentru finalul acestui an, în mare parte provenite din noile piese lansate.
Prin cele două noi ediții Curandera lansate pentru luna decembrie, o colecție de bijuterie și ilustrație de Crăciun, și o linie dedicată iubitorilor de câini și de pisici, am urmărit să păstrăm linia inedită a brandului. Dincolo de design, aceasta transmite un mesaj de echilibru, de suport și sprijin în vremuri incerte. Îngerul delicat ales pentru a marca sărbătoarea Crăciunului simbolizează energia protectoare, benefică și călăuzitoare. De asemenea, la baza colecției dedicate celor care iubesc animalele stau studii care confirmă că nivelul de stres și incidența bolilor cardiovasculare este mai mică la cei care au câini sau pisici, a precizat Anca Negescu, fondatoarea brandului Curandera.
Astfel, Guardian Angel cuprinde coliere, pandantive și brățări din aur și argint. Piesa de referință a liniei este varianta îngerului păzitor care poartă un diamant în dreptul inimii. Această linie conține și o ilustrată dedicată Crăciunului, în ediție limitată.
Kitty Love & Puppy Love conține bijuterii din aur și argint pentru copii, care pot însă fi purtate și de către adulți. Colecția cuprinde inele, coliere, cercei și brățări și celebrează beneficiile extraordinare pe care le are iubirea dintre oameni și animalele lor de companie, în cazul acesta, câini și pisici.
Prețurile pentru noile produse lansate în ediție limitată – ca de altfel toate piesele Curandera – variază între 75 de lei și 800 de lei, sunt din aur și din argint.
Dinamică pozitivă într-un context atipic
Primele 4 luni de la lansare au fost marcate de o creștere continuă pentru Curandera.ro, de 25% lunar, după care evoluția a stagnat. Dinamica pozitivă a revenit în luna noiembrie, pe fondul Black Friday, dar nu numai. Perspectivele de creștere se mențin și pentru finalul anului. De altfel, luna noiembrie a adus și o modificare în comportamentul cumpărătorilor, aducând o creștere a vânzărilor online prin canalele proprii, website și, mai ales, social media.
Observ deja o tendință de creștere și cifrele arată acum că luna decembrie are potențialul de a tripla vânzările dintr-o lună medie. Din experiența personală, pot spune că sunt fluctuații pe piața de bijuterie și un comportament atipic al cumpărătorilor. Contextul este complet diferit de cel al anilor precedenți, când existau mereu târguri de design și evenimente în cadrul cărora publicul cumpăra constant bijuterii. Acum observ că mulți așteaptă ocazii precum Black Friday, aniversări și sărbători importante pentru a face achiziția, a mai precizat Anca Negescu.
Clienții Curandera.ro sunt preponderent femei (85%), cu vârsta medie 30-45 de ani, cu profesii liberale, dar un procent similar provine și din mediul corporate. Clienții Curandera.ro au o afinitate pentru spiritualitate, protejarea naturii și mediului înconjurător. Aceștia unt orientați către branduri și achiziții sustenabile.
Bugete mai mari
Comparativ cu anii precedenți, clienții sunt mai rezervați în a face achiziții. Procesul durează mai mult decât în mod obișnuit, însă valoarea achizițiilor a crescut. Bugetele alocate pentru cumpărarea pieselor de pe Curandera.ro se încadrează între 300 și 600 de lei. Acestea sunt în creștere în ultima perioadă, pe fondul sezonului de reduceri și în contextul sărbătorilor.
Coșul mediu conține 1-3 piese, iar 60% dintre clienți revin pentru o nouă achiziție în decurs de 3 luni și/sau recomandă brandul generând alte achiziții. De asemenea, orientarea este către piese din aur, considerate o investiție, mai puțin spre cele din argint. Acestea se situează ca valoare de preț la aproximativ o treime față de cele din aur.
Românii investesc mai cu grijă, dar mai generos în bijuterii, fie că le comandă pentru ei sau pentru cei dragi. Dincolo de designul și de calitatea produselor, un factor diferențiator și un catalizator în achiziții este faptul că suntem un brand românesc 100%. Dar și faptul că ambalajele produselor sunt din materiale reciclabile, cu hârtie impregnată cu semințe, ce se poate planta, a mai spus Anca Negescu.