De astăzi, toti utilizatorii Telekom Romania, au acces mai rapid la informațiile despre factură și plata online.
Telekom Romania lansează aplicația mobilă MyAccount, ce aduce clienților acces constant la informațiile contului lor și posibilitatea de a verifica statusul serviciilor și extraopțiunilor activate direct de pe telefonul lor mobil.
Astfel, cu noua aplicație mobilă MyAccount, clienții serviciilor mobile au acces ușor la informații despre facturile lor, posibilitatea de a le plăti online și de a primi notificări în momentul în care noua factură este emisă. Aplicația are disponibilă funcția InfoCost și aduce informații despre abonamentul curent pentru abonați, precum și despre serviciile și extraopțiunile active pentru utilizatorii de cartelă preplătită. Utilizatorii MyAccount pot găsi ușor cel mai apropiat magazin Telekom și indicații despre cum pot ajunge la el.
Mai mult, utilizatorii prepaid își pot reîncărca contul ușor și rapid cu noua aplicație ce permite plata prin card și reîncărcarea prin voucher. De asemenea, clienții Telekom Romania vor avea mereu disponibile informații despre localizarea magazinelor Telekom sau ale partenerilor și despre ofertele și campaniile promoționale curente.
Aplicația mobilă MyAccount este disponibilă pentru abonații și clienții de cartelă preplătită ai Telekom Romania Mobile Communications și se poate descărca din App Store și Play Store.