Floria.ro, divizia online a Grupului Floria a avut afaceri de 7.8 milioane de lei anul trecut, în creștere cu peste 20% față de 2018.
Traficul pe dispozitive mobile a ajuns să reprezinte peste 70% dintre vizite, iar vânzările înregistrate pe acest tip de dispozitive au depășit pentru prima dată 50% din totalul comenzilor de buchete de flori plasate pe Floria.ro.
Schimbările și optimizările demarate anul trecut pentru a îmbunătăți experiența clienților care folosesc dispozitive mobile și-au dovedit utilitatea și necesitatea și cred că le-am făcut la momentul oportun. Evoluția accentuată a traficului pe mobile arată că e segmentul pe care trebuie să ne concentrăm în continuare pentru a fi în pas cu așteptările celor care oferă flori –declară Marina Popescu, Director General divizie online a grupului Floria (Floria.ro).
Ce urmează: dezvoltare omnichannel
Anul acesta Grupul Floria experimentează noi canale de vânzare și dezvoltă mai multe proiecte pilot pentru a le testa potențialul pe nișe ale pieței de floristică, urmând să dezvolte preponderent proiecte în care se îmbină experiența și datele despre piața floristică și comportamentul de consum pe diverse segmente ale pieței .
Practic, acum avem know how relevant despre preferințele clientului care oferă flori, despre preferințele clientului care preferă să aleagă buchete și flori în florării, pentru a le face cadou și pentru acasă, precum și preferințele celor care cumpără plante din hypermarket. Anul acesta ne focalizăm pe integrarea acestor atuuri pentru a dezvolta noi canale de vânzare și distribuție cu acoperire națională –adaugă Adrian Ciucur.
InstaFlori.ro, serviciul de livrare flori pentru acasă în cutie, alături de Floria Express, florării tip insulă în hypermarketuri, sunt două dintre cele mai recente proiecte care îmbină expertiza grupului în online și offline, oferind clienților o experiență omnichannel.