Samsung Plaza Vest, cel mai mare centru de service din România, deschis în noiembrie 2011 de Samsung și ESD (Electronics Support Division), companie specializată în servicii after-sales, a trecut printr-un proces de modernizare care aduce îmbunătățiri semnificative atât la nivelul soluțiilor oferite, cât și a tehnologiei folosite.
Modernizarea service-ului s-a produs ca urmare a creșterii numărului de clienți, pe măsură ce compania s-a dezvoltat la nivel local, dar și ca urmare a dorinței de creștere a nivelului de satisfacție al clienților care ajung în service. Centrul de service Samsung Plaza Vest a lansat în premieră în 2012 serviciu-ul de tip „Reparații într-o oră” pentru telefoane mobile și televizoare, asigurând până în prezent soluții de cea mai bună calitate, într-o manieră eficientă. De asemenea, clienții pot urmări în timp real evoluția reparației pe monitoarele special amenajate.
Zona de așteptare a fost optimizată și cuprinde un număr dublu de locuri, cu un spațiu vast și confortabil. Îmbunătățirile aduse service-ului includ un nou sistem de primire și ridicare a produselor, astfel încât au fost create două puncte diferite de preluare și predare a produselor, eficientizând timpul de așteptare.
„Samsung Plaza Vest a îmbunătățit considerabil serviciile oferite, punând accentul pe nevoile clienților. Vrem să ne ridicăm la nivelul așteptărilor clienților Samsung și să oferim o experiență completă și plăcută, reducând cât mai mult disconfortul generat de necesitatea de a repara un produs” a declarat Ionuţ Gherghe, Head of Customer Service Division Samsung Electronics România.
Pentru a facilita accesul la toate informațiile legate de dispozitivele Samsung, în cadrul Samsung Plaza a fost creat Galaxy Info, o zonă special dedicată asistenței tehnice suplimentare. Un reprezentant Samsung este disponibil pentru a oferi detalii despre aplicații, setări, software, diagnosticare etc. De asemenea, informații despre prețul, statusul și durata reparației sunt disponibile pe panou informațional interactiv, cât și în punctele de afișare din cadrul service-ului.
”Noile îmbunătățiri aduse au vizat în mod direct nevoile clienților noștri. Este important să le oferim cât mai multe informații despre produse, accesorii, stadiul reparației și să le punem la dispoziție un mediu cât mai placut”, a declarat Ciprian Bunda, Director General Electronics Suport Division.
Utilizatorii au posibilitatea de a personaliza dispozitivele prin gravură laser, fie printr-un text, fie printr-o fotografie. De asemenea, există și diferite souveniruri Samsung, disponibile numai în service-ul Samsung Plaza, iar de la 1 septembrie 2017 vor fi zile speciale, de tip Happy Friday ce presupun manopera zero pentru înlocuirea display-lui la telefoane.
Samsung Plaza oferă soluții „All-in-One”, ce presupun o gamă completă de servicii, de la instalare, reparare şi suport tehnic până la comercializarea de produse si accesorii. Utilizatorii au ocazia de a interacționa cu cele mai noi produse Samsung chiar din incinta service-ului, unde este disponibil un showroom ce cuprinde atât cele mai noi smartphone-uri Samsung, cât și o gamă vastă de accesorii.
Centrul service Samsung Plaza Vest este situat pe Bulevardul Iuliu Maniu nr 7. şi este deschis de luni până vineri de la 9:00 la 21:00 şi sâmbăta de la 10:00 la 15:00.