Site icon Stiri IT si noutati din domeniul tehnologic – Mobile247

CEL.ro vine cu un nou val de reduceri

Pe 18 noiembrie începe Black Friday la CEL.ro

Retailerul online CEL.ro anunţă că va participa la campania de Black Friday de pe 18 noiembrie cu un nou val de reduceri – vor fi adăugate alte zeci de modele, oferta fiind mult mai diversificată şi mai mare din punct de vedere al cantităţilor..

Targetul pe care magazinul online şi-l propune de Black Friday 2016 este de 100,000 de produse vândute şi vânzări de aproximativ 35 de milioane de lei.

Nu mai este o surpriză faptul că interesul românilor pentru Black Friday este mare şi creşte de la an la an – conform Google Trends acesta este chiar mai pronunţat ca în SUA unde căutările sunt undeva la jumătate din volumul căutărilor din România.

Iar weekendul care a trecut a reliefat şi mai tare lucrul acesta, CEL.ro declarând că deşi efortul de promovare a fost minim, numărul comenzilor şi traficul înregitrat pe site s-au triplat faţă de aceeaşi perioadă a anului 2015. Acestea au fost variabilele principale care au influenţat decizia privind organizarea a încă unei zile cu reduceri maxime – 18 noiembrie. Un alt argument care a cântărit destul de mult a fost dorinţa retailerului de a creşte numărul clienţilor mulţumiţi care pot cumpăra podusele dorite la preţuri avantajoase. În plus, aceste evenimente de reduceri masive sunt şi o oportunitate pentru clienţi de a-şi achiziţiona produse care în mod normal nu le-ar fi accesibile.

În acest weekend clienţii vor avea parte de surprize interesante când vine vorba de discounturi. Magazinul online a anunţat că se vor găsi în oferta sa de reduceri şi produse care vor avea preţ de pornire 1 leu, iar reducerea maximă va atinge 90%.

Preţurile pentru categoria de laptopuri vor începe de la 699 lei, smartphone-urile – de la 199 lei, televizoare – de la 499 lei şi produse de îngrijire personală de la 9 lei.

Retailerul CEL.ro declară că prin evenimentul de Black Friday din data de 11 noiembrie a reuşit să obţină informaţii despre ce vor clienţii să cumpere. De asemenea, în felul acesta a fost testată întreaga organizare şi sistemul logistic pentru ca pe 18 noiembrie în oferta sa să se regăsească cele mai dorite şi aşteptate produse şi acestea să ajungă într-un timp cât mai scurt la destinatar.

De asemenea, pentru Black Friday din 18 noiembrie retailerul online declarp că a primit şi suportul băncilor care au înţeles că este şi în interesul lor să ofere sprijin pentru cumpărătorii care doresc produse în rate (pana la 12 rate fără dobândă).

Exit mobile version