eMAG nu este deloc mic și se pare că îi place să evolueze rapid. Cel mai bun exemplu reprezintă suma investită în 2015, în extinderea internațională dar și cel mai important în dezvoltarea de tehnologie, fără de care eMAG nu ar avea astăzi avantaje majore față de alte magazine online.
Dacă considerați mare suma, mă gândesc că este bine să știți și cum s-a împărțit această sumă. 48 de milioane în dezvoltare din care 24 internațional și 18 milioane în tehnologie.
După cum cunoașteți bine, eMAG aduce an de an noutăți pe piața magazinelor online prin servicii noi pentru clienți sau experiențe de shopping. Cu toate aceste noutăți cât și investiții, cifrele pe 2015 pe lângă cele de investiții sunt demne de invidiat, creștere de 56% față de 2014.
Pentru că citiți această știre pe un site de tehnologie, este important de știut faptul că eMAG pune accent pe tehnologie și aflăm faptul că în următorii 2 ani, magazinul online are în plan angajarea a 300 de progamatori și deschiderea unui centru de testat tehnologii noi, eMAG Labs. Toate aceste acțiuni se fac cu ajutorul grupului Naspers din care face parte cel mai cunoscut magazin din zona ecommerce.
Iată câteva declarații cheie și informații suplimentare
„România este o piață cheie pentru Naspers, iar comerțul online este unul dintre sectoarele cu cea mai rapidă creștere din regiune în următorii ani. Business românesc, lider în ecommerce, creat și condus de o echipă talentată și dedicată, eMAG este în poziția ideală să beneficieze de această creștere. Ne bucură faptul că putem susține aceste planuri”, a spus Bob van Dijk, CEO Naspers.
„Ecommerce este un model de tehnologie care salvează timp și bani. Investim în tehnologie dezvoltată în România și exportăm acest model în Bulgaria, Ungaria și Polonia”, spune Iulian Stanciu, CEO eMAG.
Peste un milion de produse și 4000 de magazine partenere
„eMAG este în prezent cel mai mare centru comercial, cu peste un milion de produse și 17.000 de branduri. Vom investi în diversificarea categoriilor de produse, în dezvoltarea lor în profunzime și în creșterea accelerată a platformei Marketplace. Într-un an vrem să ajungem la 4.000 de magazine partenere. Marketplace eMAG este cea mai mare oportunitate de creștere pentru orice comerciant”, precizează Iulian Stanciu.
Experiența de cumpărare, servicii și logistică
Timpul de livrare știm că este extrem de important în cazul magazinelor online dar mai ales al clienților, aceștia își doresc produsul achiziționat să ajungă cât mai rapid, motiv pentru care până la finalul lui octombrie 2016, eMAG va avea 200 de puncte de livrare în București și țară, din care 120 sunt la Poșta Română
Despre eMAG
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și a devenit un lider cu prezență în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 15 ani investește constant în servicii care ajută clienții să salveze timp și bani, servicii care au în spate tehnologii dezvoltate în România.
Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și „Plata cu un click”, serviciul de comandă instant.
Toate aceste informații s-au oferit în cadrul unei întâlniri cu presa la care au luat parte CEO-ul eMAG Iulian Stanciu dar și CEO-ul Naspers Bob van Dijk.
Cum crezi ca va evolua eMAG în următorii ani dat fiind investițiile anuale pe acesta le face?