Pokemon Go devine mai mult decât un simplu joc, acesta având tendița de a deveni un adevărat fenomen social.
În primul weekend de la lansare, aplicația de iOS și Android a depășit aplicația Tinder și este în curs de depășire a platformei Twitter și asta în contextul în care Pokemon Go nu a fost lansat în toate regiunile.
În doar două zile de la lansare, Pokemon Go a fost instalat pe 5% din device-urile cu Android din Statele Unite, mai mult decât dublu comparativ cu Tinder ce este instalat pe 2% din device-uri. Analiștii estimează că nu va dura mult până când userii activi ai aplicației vor depăși ca număr utilizatorii activi de pe Twitter.
Și engagement-ul pe Pokemon Go este pur și simplu incredibil, 60% din useri fiind activi, media de utilizare zilnică fiind de 43 minute și 23 secunde pe zi, depășind ca timp petrecut online aplicații precum Facebook Messenger, Snapchat, Instagram și Whatsapp. Și piața financiară a fost luată cu asalt, acțiunile Nintendo înregistrând o creștere de 20 procente, acesta fiind un record pentru companie, având cea mai mare creștere de la lansarea Nintendo Entertainment System, în 1983.
Ce este și mai șocant este faptul că aplicația nu este încă disponibile în multe zone din Asia și Europa, deci foarte probabil vom asista la creșteri impresionante în perioada următoare, când Pokemon Go va fi disponibil la nivel global.
Voi ați instalat aplicația? Ce părere aveți despre acest joc?