BlackBerry a prezentat săptămâna trecută datele financiare pentru prima parte a anului și acestea nu sunt deloc fericite.

BlackBerry a anunțat pierderi de 670 milioane dolari. Aceștia au vândut doar 500.000 device-uri, confirmând astfel panta descendentă pe care se află de câțiva ani. BlackBerry Priv a fost creat pentru a ridica vânzările, dar acesta a dezamăgit și el, în ciuda faptului că e un device destul de bun. Într-o tentativă de a încerca o nouă abordare a pieței, John Chen, CEO al BlackBerry, a confirmat faptul că anul acesta vor fi lansate două noi device-uri mid-range.

În afara fapului că noile smartphone-uri nu vor fi flagship-uri, singura informație disponibilă e faptul că un device va avea consacrata tastatură BlackBerry, iar cel de-al doilea smartphone va fi unul tradițional cu touchscreen.

Va trebui să vedem dacă BlackBerry are un as câștigător în mânecă, dar din ce observăm, e foarte posibil ca această consacrată companie din telecomunicații să pună lacăt pe ușa departamentului de producție a telefoanelor și să se axeze pe update-uri de software și să se bazeze în continuare pe banii aduși de licențele pe care le dețin, una dintre puținele surse de venit ale companiei și singurul departament care a ținut BlackBerry departe de faliment.


Poate te intereseaza si