Altex asigură garanția și service-ul produselor cumpărate de la Domo.
După cum bine știți și probabil ați și observat, magazinele Domo au fost închise, însă ce se va întâmpla cu toate produsele cumpărate de la ei care se mai află încă în termen de garanție? Cine se va mai ocupa de service?
Ei bine, potrivit comunicatului oficial trimis de Altex, aștia împreună cu cei de la Media Galaxy își iau angajamentul de a asigura service-ul produselor Domo.
Altex vine în sprijinul clienților Domo, prin oferirea acestora de servicii post-vânzare în toate magazinele Altex și Media Galaxy din țară. Altex a pus în aplicare această facilitate adusă clienților Domo încă de anul trecut, prin preluarea obligațiilor pe care vechiul retailer le avea față de clienții săi în magazinele deschise în locul fostelor showroom-uri Domo.
Conform noii politici a retailer-ului, foștii clienți Domo pot beneficia, pentru produsele aflate în gama Altex, de garanție și service. Pentru a putea fi aplicate aceste facilități, clienții trebuie să prezinte facturile produselor achiziționate și să fie urmate procedurile aferente soluțiilor post-vânzare, disponibile pe website-ul oficial al retailer-ului.