Samsung Galaxy Note 5 este un smartphone de ultimă generație, performant, dar care, ca orice alt telefon, are și câteva probleme.
Am realizat o listă de probleme și sfaturi cum le poți rezolva pentru ca experiența să fie una bună. Evident nu toate telefoanele Samsung Galaxy Note 5 au aceste bug-uri, dar pentru utilizatorii care au probleme cu smartphone-ul, iată care sunt soluțiile:
1. S-Pen blocat
Pengate este puțin controversat printre utilizatorii Galaxy Note 5, unii au pățit-o și s-au trezit cu S-Pen-ul blocat în slot după ce au introdus stiloul invers.
Soluții:
– cea mai ușoară rezolvare la acesta problemă este mai multă atenție. Aveți grijă atunci când introduceți stiloul invers în slot și încercați să îl băgați cum trebuie
– dacă s-a blocat, să țineți minte că scoaterea cu forța ar putea crea probleme și mai mari, stiloul ar putea să se spargă. Există o metodă simplă de a scoate S-Pen-ul de acolo.
2. Dispozitivul își dă reboot, se închide dintr-o dată sau pur și simplu nu mai răspunde la comenzi
Unii utilizatori s-au plâns că telefonul se închide singur sau își dă reboot dintr-o dată de mai multe ori pe zi. Alții au observat că smartphone-ul pur și simplu se blochează și nu mai răspunde la comenzi.
Soluții:
– dacă telefonul se blochează, îți recomandăm să îi dai reboot forțat, utilizând butonul hardware
– dacă problema apare după ce ai updatat un software, atunci îți recomandăm să ștergi partiția cache
– poți verifica dacă nu cumva o aplicație îți blochează telefonul. Primul lucru pe care trebuie să îl faci este să treci pe Safe Mode și să vezi dacă problema mai există. Dacă nu mai ai probleme, înseamnă că o aplicație ți-a dat telefonul peste cap. Poți încerca să dezinstalezi ultimele aplicații instalate sau update-urile recente să vezi dacă mai ai bug-uri.
– în cazuri extreme, Factory Reset este soluția
3. Probleme la încărcarea wireless
Mulți utilizatori au semnalat faptul că telefonul se oprește din încarcat după 15 miute și că trebuie să fie ridicat și pus pe charger din nou
Soluții:
– problema ar putea fi din cauza soft-ului, se pare că încărcarea se oprește când ecranul se închide, ceea ce este ciudat. Probabil că un viitor update al acestui soft va rezolva această problemă, însă până atunci, puteți să porniți Daydream în timpul încărcării și nu veți mai avea probleme. Totuși în acest mod, telefonul se va încărca mai greu și se va încălzi. Astfel, Daydream nu este chiar soluția ideală…
– acestă problemă a fost semnalată mai ales în cazul în care s-a folosit un alt încărcător wireless. Cel mai indicat este să vă încărcați Galaxy Note 5 la încărcătorul lui wireless, care este disponibil și permite încărcare rapidă
– ștergerea partiției cache sau restartul telefonului ar putea ajuta temporar să rezolvați problema
– o altă explicație a acestei probleme ar fi carcasa telefonului. Deși fabricile susțin că acestea permit încărcarea wireless (și în cele mai multe cazuri chiar așa și e), este bine să înlăturați orice carcasă protectoare înainte de a pune telefonul la încărcat.
4. După ce i-ai dat Factory Reset, telefonul solicită utilizatorului informațiile contului
Acest lucru nu este tocmai o problemă, ci mai degrabă o măsură de protecție.
– această cerință apare când utilizatorul resetează parola Google. Asta se poate întâmpla când cumperi un telefon la mâna a doua și proprietarul a resetat telefonul ca să poată să ți-l vândă, astfel e bine să ai aceste informații
– această caracteristică de securitate durează 72 de ore după care poți să-ți folosești telefonul.
5 Probleme la conectivitate
Telefonul se conectează greu la Wi-Fi sau Bluetooth.
Soluții pentru Wi-Fi
-oprește dispozitivul și routerul pentru câteva secunde, apoi repornește-le și vezi dacă funcționează
– Du-te la Settings-Power saving și vezi dacă această opțiune este oprită
– folosește Wi-Fi Analyzer să vezi cât de aglomerat este canalul tău și alege o opțiune mai bună
– Uită conexiunea Wi-Fi. Mergi la Settings- Wi-Fi și apasă lung pe conexiunea pe care dorești și selectează Forget. Apoi, reintrodu detaliile și încearcă din nou
– asigura-te că firmware-ul routerului este actualizat, precum și aplicațiile și software-ul dispozitivului tău
– Mergi la Wi-Fi-Settings-Advanced și fă o adresă pentru dispozitivul tău MAC și asigura-te că este permis accesul în filtrul Mac al routerului.
Soluții pentru Bluetooth
– verifică manualul de instrucțiuni și resetează conexiunile
– mergi la Settings-Bluetooth și asigura-te că nimic nu trebuie schimbat
– mergi la Settings – Bluetooth și șterge împerecherile și apoi încearcă din nou să te asociezi