Poșta Română va livra coletele retailerului eMAG în două oficii poștale din Buzău și Târgoviște.
Poșta Română și eMAG au încheiat un parteneriat, care va permite celor care comandă pe internet să-și ridice produsele din oficiile poștale. Pentru început Poșta a început livrarea coletelor retailerului la Oficiul Poștal Buzau 7 și la Oficiul Poștal Târgoviște 4, dar operatorul vrea să extindă serviciul în cele peste 800 de oficii poștale cu acces VPN. Noul parteneriat este ideal și pentru cei care au un program încărcat la muncă și nu se pot sincroniza cu serviul de curierat pentru a-și primi coletul direct acasă.
Expedițiile eMAG sunt monitorizate în sistem Track&Trace pe tot parcursul lor, de la prezentare până la livrare. Destinatarii vor fi avizați de către eMAG, printr-un SMS, în momentul în care coletele sunt predate Poștei Române. După sosirea coletului la punctul de livrare (OP Buzău 7 sau OP Târgoviște 4), Poșta Română va anunța destinatarii, tot prin SMS, că expediția este disponibilă pentru ridicare la sediul oficiului poștal. Livrarea coletelor se face la sediul celor două oficii poștale prin intermediul unor ghișee dedicate, vizibil semnalizate, clientul având opțiunea deschiderii coletului pentru verificarea conținutului.
Conform contractului încheiat, în această etapă a proiectului, Poșta Română poate păstra coletele avizate, în cele două oficii poștale, timp de 10 zile calendaristice de la data preluării lor de la eMAG. Timpul în care coletul va ajunge la punctul de livrare este de cel mult două zile, putând fi prelungit cu încă o zi în condițiile depășirii orei limită de predare a trimiterilor de către eMAG.