Ultima modificare a logo-ul Facebook a avut loc în 2005, iar anul acesta, cei din Menlo Park au considerat că este timpul pentru o schimbare.
Facebook a decis să schimbe logo-ul reţelei de socializare. Diferenţele sunt însă foarte subtile! În timp ce icon-ul alb “f” și Blue Square vor rămâne, locurile în care se folosește numele complet va avea o nouă inscripție.
Lucrând cu Eric Olson de la Process Type Foundry, designerii de la Facebook au creat litere personalizate pentru a face ca logo-ul “se simtă mai prietenos şi abordabil,”, a spus directorul de creatie Josh Higgins.
Olson a folosit fontul Klavika în cadrul mărcii curente și colaborarea cu el are sens, având în vedere schimbările din ultima perioadă.
“În timp ce am explorat mai multe direcții, în cele din urmă am decis că avem nevoie doar o actualizare și nu un redesign complet”, a explicat Higgins. Această decizie pare o mişcare bună, având în vedere că actualul logo este atât de recunoscut după 10 ani de utilizare.
Cea mai evidentă diferență este cea a caracterului “a”, care arată total diferit. În general, literele nu sunt chiar atât de diferite, unii oameni probabil că nici nu vor observa schimbările. Noua versiune va debuta pe aplicații mobile și pe web în viitorul apropiat.