garantii allview

Allview are grijă de propriile sale gadget-uri!

Allview, unul dintre cele mai importante branduri locale, răspunde cu un plus de beneficii adaptate cerințelor de pe piață, oferind multiple facilități cliențiilor săi.

Clienții Allview au posibilitatea de a opta pentru un număr de servicii special create în functie de nevoile sale.

Pentru a avea mai multa grijă de gadgeturile tale, Allview îți oferă următoarele servicii:

  • Extragaranția Allview – Extra timp pentru extra siguranță!

– perioada de garanție extinsă până la 3 ani

– un an în plus față de perioada de garanție standard

– poate fi achiziționată în termen de maxim 1 lună de la achiziționarea produsului

– cost: 10% din valoarea produsului

– pentru produsele cu valoare mai mica de 380 Lei, Extragarantia Allview are un cost fix de 49 de lei

-serviciul este optional

  • Garanția completă 

– perioada: 2 ani de zile;
– la sfârșitul perioadei de asigurare: Dacă produsul nu prezintă defecțiuni din vina clientului, ai un plus de garanție și 10% discount la achiziționarea unui nou produs.
– defectele cauzate din vina clientului sunt depanate gratuit o singură data în perioada asigurată, INCLUSIV DISPLAY SPART, PLACA DE BAZA DEFECTĂ ȘI ÎNCĂRCĂTORUL.
– cost: 12% din valoarea produsului
– serviciul este opțional

  • Service Expres Allview

– perioada: 2 ani de zile;
– termen de rezolvare record: 5 zile lucrătoare;
– cost fix: 49 Lei.
– serviciul este opțional

  • Comenzi online

– folosirea magazinului online este intuitivă și facilă

  • Comenzi telefonice

– apelează nr. de telefon 0268.337.085, selectează „1” pentru limba română apoi „5” pentru a fi direcționat către un operator dedicat
– comunică operatorului datele tale de identificare și urmează instrucțiunile ce ți le va furniza acesta

  • Transport gratuit tur – retur pentru clienții din România

Clientii pot opta simultan pentru cele două tipuri de garanții plus Service Expres Allview.


Poate te intereseaza si