Instagram a început să acorde o mai mare atenţie publicităţii. Şi ar trebui să ne aşteptăm ca în curând să vedem mai multe butoane, targete şi reclame!
Facebook a câştigat în primele trei luni ale acestui an 3.5 miliarde de dolari şi nu duce lipsă în a găsi alte surse de venit care să-i rotunjească profiturile.
Compaia a dezvăluit pentru Wall Street că o să înceapă să câştige bani serioşi din Instagram. Reţeaua de socializare va avea mai multe ad-uri şi mai multe formaturi de ad-uri, dar şi mai multe moduri de ad-uri pentru a face aceste anunţuri mai atrăgătoare pentru agenţiile de publicitate.
Instagram a anunţat pe blog că va fi introdus un buton “action” care le va permite utilizatorilor să cumpere ceva, să dea sign up la ceva, sau chiar să îşi instaleze o aplicaţie pe telefon. Reţeaua de socializare va primi bani după ce utilizatorul va face unul din lucrurile de mai sus.
Instagram face să fie mai uşor ca agenţiile de publicitate să ajungă la utilizatori. În prezent, advertiserii au acces doar la anumite informaţii despre useri, cunosc vârsta, genul şi ţara în care trăiesc, informaţii care sunt furnizate de Facebook. Compania vrea acum să ofere imai multe informaţii şi astfel vom vedea atât pe Facebook, cât şi pe Instagram ad-uri mai atractive. Şi asta înseamnă ca da, se vor înmulţi reclamele pe Instagram.
Aceste schimbări nu vor avea loc peste noapte, compania Facebook va fi foarte atentă la schimbările pe care le aduce reţelei de socializare Instagram, care a devenit populară în 2012.
Instagram are 300 de milioane de utilizatori pe lună, care petrec mai mult de 21 de minute pe zi pe aplicaţie. Este incredibil că Facebook a reuşit să ţină Instragram-ul departe de reclame atâta timp!